آدرس بعدی

saitakk4.blogspot.com

سایتک سایتی نه چندان کوچک

۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

افشاگری مدیر پیشین وزارت ارشاد:پرداختی رامین به روزنامه‌ هابراساس ترویج عنوان امام برای رهبری بود

یارانه پرداختی رامین به روزنامه‌ای که منتشر نمی‌شده
آفتاب: مدیرکل اسبق مطبوعات خارجی وزارت ارشاد برخی عملکردهای مالی مبهم در دوره معاونت مطبوعاتی محمدعلی رامین در وزارت ارشاد را مطرح کرد.
به گزارش خبرآنلاین، محمد حسین خوشوقت، مدیرکل اسبق مطبوعات خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مطلبی با عنوان «در ستایش یک برکناری» که در همشهری ماه منتشر شده است به نقد عملکرد محمد علی رامین در سمت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد پرداخته و آورده است: نتیجه این کارکرد منفی، محروم ماندن نظام از کشف کامل و دقیق کاستی‌ها و نقصان‌ها بوده است.
در این مقاله اختصاص 40 درصد یارانه مطبوعاتی به پنج روزنامه همسو سبب سیه‌روزی بخش‌های قابل توجهی از رکن چهارم دموکراسی در کشور عنوان شده و آمده است: آگاهان در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد می‌گویند که در دوره آقای رامین، یکی از روزنامه های جنجالی سراسری برای یک دوره یک ساله هر 3 ماه 750 میلیون تومان کمک مالی دریافت داشته است.
خوشوقت همچنین از کمک 130 میلیون تومانی وزارت ارشاد به روزنامه‌ای در شمال کشور خبر داده است که حتی در چند ماه منتشر نمی‌شده و در صورت انتشار هم طبق مقررات مستحق دریافت 30 میلیون تومان بوده است.
تقسیم آگهی‌های دولتی با ملاک‌های خاص سلیقه‌ای و سیاسی و نیز تلاش برای ترویج عنوان «امام» برای مقام معظم رهبری از طریق تعیین پاداش مالی از دیگر ابهاماتی است که در این مطلب درخصوص مدیریت محمدعلی رامین در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به آنها اشاره شده است.

۱ نظر:

 
Powered by Blogger