آدرس بعدی

saitakk4.blogspot.com

سایتک سایتی نه چندان کوچک

۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

نقدی: هسته‌هاي اصلي جمهوري اسلامي، پايگاه‌هاي بسيج هستند

جرس: بدنبال تسخیر همه مراکز قدرت، رئيس سازمان بسيج مستضعفين این بار تاکید که  امروز زمان جهاد علمي بسيج است.


به گزارش خبرگزاري فارس،  سردار محمدرضا نقدي  در ديدار با بسيجيان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج كرمانشاه در نشست هم‌انديشي با بسيجيان در حسينيه بزرگ ثارالله اين شهر، اظهار داشت: امروز دوره جهاد علمي بسيج است و اين بدين معني است كه بسيجي‌ها نمره‌شان از همه بهتر است از اين رو نياز به اعطاي امتياز ويژه ندارند، اما وظيفه داريم بسترهاي لازم را براي ارتقاي دانش و تحصيلات بسيجيان آماده كنيم.
وي افزود: هسته‌هاي اصلي جريان بزرگ انقلاب اسلامي در جمهوري اسلامي ايران پايگاه‌هاي بسيج هستند و چون بسيج تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در همه دنياست و نمونه و نظيري ندارد بهترين پشتيبان نظام، ولايت و مردم است.


نقدي ادامه داد: پايگاه‌هاي بسيج در واقع سلول‌هاي حياتي بسيج هستند و بايستي اين پايگاه‌ها همواره مركز تعالي و نور افشاني فرهنگي و معنوي در سراسر كشور باشند چرا كه دشمن به دنبال مقابله با فرهنگ اسلامي برگرفته از قيام عاشوراست، از اين رو نقش محوري پايگاه‌هاي بسيج بايستي به عنوان مراكز تعالي جامعه به درستي ايفا شود.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تاكيد كرد: براي اينكه بخواهيم به اهداف متعالي بسيج و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برسيم نيازمند يك نظام تربيتي منظم هستيم و بايستي برنامه‌ريزي‌هايي كه در پايگاه‌هاي بسيج اجرا مي‌شود منتهي به تعالي معنوي و روحي جوانان به منظور تربيت نيروهاي مورد نياز جامعه اسلامي شود.


نقدي بدون اشاره به برخورد خشن بسیجیان در مقابله با مردم در جریان اعتراض پس از انتخابات 22 خرداد درخواست کرد: بسيجيان و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج بايستي از نظر سياسي؛ بصير، پرتو افشان اخلاق اسلامي و مركز علم‌اندوزي باشند و در بحث امر به معروف و نهي از منكر محور اجراي اين فريضه همراه با محبت و صميميت باشند زيرا برخورد سلبي از وظايف و تكاليف نيروي انتظامي است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين همچنين خواستار برقراري منظم جلسات و نشست‌هاي مختلف مسئولان با بسيجيان شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

 
Powered by Blogger