آدرس بعدی

saitakk4.blogspot.com

سایتک سایتی نه چندان کوچک

۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

دیدار زهرا رهنورد با خانواده بهاره هدایت، فعال دانشجویی زندانی

به گزارش خبرنگار کلمه، رهنورد در این دیدار، با مادر و همسر این فعال دانشجویی زندانی که به نه سال و نیم زندان محکوم شده است، دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
بهاره هدایت از تاریخ دهم دی ماه ۱۳۸۸ بازداشت و به سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد. جلسه‌ رسیدگی به اتهامات وی در اردیبهشت ماه امسال برگزار شد و او به نه سال و نیم زندان محکوم شد. خانم هدایت که ۱۶ مورد اتهام سنگین در پرونده‌ی خود داشت، با تایید حکم خود در شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر راهی بند عمومی زنان زندان اوین شد تا دوره‌ی محکومیت ناعادلانه‌اش را سپری کند.
حکم بهاره هدایت یکی از سنگین‌ترین احکامی بوده که تاکنون برای یک فعال دانشجویی صادر شده است.
زهرا رهنورد در دیدار با خانواده‌ی این زندانی سیاسی تاکید کرد: بهار می‌توانست در کنار همسر و خانواده‌اش روز شدن، صبح شدن، شب شدن و باز تکرار این شبانه‌روز کسالت‌آور را در فضای سرشار از بی‌عدالتی به سر آورد و نسبت به آنچه در اطرافش می‌گذرد، بی‌تفاوت باشد، اما او راهی دیگر را برگزید و نتوانست در مقابل بی‌عدالتی تاب بیاورد.
او گفت: اما جنبش زنان ایران که با حضور سرشار از تکاپوی بهاره عزیز به جنبش دانشجویی پیوسته بود، همچنان حضور فعال او را می‌بیند و حس می‌کند. جنبش دانشجویان، جنبش زنان، جنبش کارگران و جنبش معلمان همان جریان اقیانوس بیکران ملت است.
او همچنین خطاب به خانواده بهاره هدایت گفت: دل خوش دارید و پایدار باشید، چرا که روزی زنان ایران به خود می‌بالند که با الگویی چون بهاره، در سحرگاه آزادی پیشتاز بوده‌اند.
بهاره هدایت همراه دیگر زنان زندانی سیاسی، اکنون در بند متادون زندان اوین به سر می‌برد و چند هفته است که از ملاقات با خانواده‌اش محروم است. همچنین زنان این بند حق هیچ‌گونه تماس تلفنی را ندارند.
این دومین بار است که زهرا رهنورد به دیدار خانواده بهاره هدایت می‌رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

 
Powered by Blogger