آدرس بعدی

saitakk4.blogspot.com

سایتک سایتی نه چندان کوچک

۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

علی مطهری: رهبری چون می‌داند احمدی نژاد از نظرش کوتاه نمی‌آید، معمولا دخالت نمی‌کند!


علی مطهری که از منتقدان مشایی در مجلس است و تا مرز سوال از احمدی نژاد به دلیل اظهارات مشایی نیز پیش رفته است، تحلیل خواندنی ای از روابط احمدی​نژاد و مشایی دارد.http://greensleader11.files.wordpress.com/2010/02/motahari.jpg

او در گفت​وگو با خبرآنلاین، هرجا که از دولت حرف می​زد، اشاراتی به رویکرد احمدی​نژاد و مشایی نیز داشت و آن را کلیتی حاکم بر دولت می​دانست. کما اینکه وقتی از نوعی پیوند میان دولت و بخشی از اصلاح​طلبان سخن می​گوید تاکید دارد که احمدی​نژاد و مشایی در پی جذب ۱۴میلیون نفری هستند که به موسوی رای دادند. او ردپای آنها در ارائه فهرستی از نامزدهای گوش به فرمان برای مجلس نهم را ردیابی کرده و پیش​بینی می​کند که نظر جامعتین را هم نخواهند پذیرفت.
وی با خوب ارزیابی کردن تلاش​هایی که برای وحدت اصولگرایان بر محور جامعتین صورت می​گیرد، گفت: اما آقایان مشایی و احمدی​نژاد تمکین نخواهند کرد و فهرست مجزا از افراد گوش به فرمان خواهند داد.
نماینده تهران در پاسخ به سوال دیگری گفت: در مسائل اساسی می​دانید که آقای احمدی​نژاد اگر به نظریه​ای رسیده باشد، یا آقای مشایی نظری داشته باشد، آن قدر بر آن پافشاری می​کند تا نظر خودشان پیاده شود.
به گفته مطهری، رهبری چون می​دانند رئیس​جمهور از نظر خودش کوتاه نمی​آید معمولاً دخالت نمی​کنند. نمونه آن قانون هدفمند کردن یارانه​هاست. آن چه که اکنون در حال اجرا شدن است، چه خوب و چه بد، قانون مجلس نیست؛ بلکه آن چیزی است که آقای احمدی​نژاد از ابتدا بر آن اصرار داشت که اکنون فرصت توضیح آن نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

 
Powered by Blogger